Ataşehir Diş Hekimi-Ataşehir Çene Cerrahisi

İstanbul Ataşehir diş hekimi konusunda aranılan diş kliniklerinden biri olan İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği Ve İmplantoloji Merkezi implant tedavisi yaptırmak isteyenlere steril hastane koşullarında hizmet veriyor. Tüm dünyada uygulanan implant tedavisi ülkemizde de özellikle son birkaç yıldır adından söz ettirmeye başladı.

Protez diş düşünenler veya ihtiyaç duyanlar artık implant tedavisine yönelmeye başladı. İmplant tedavisi doğal dişlerden ayırt edilememesi nedeni ile ağızda estetik bir görünüm sergilenmesini en iyi şekilde sağlıyor.

Estetik Diş Protez

İmplant dışında uygulanan diş protezleri çoğu zaman rahat bir kullanım sergileyemiyor. Yeme ve içme esnasında hastalar protez dişlerinden şikayetçi oluyorlar. Tüm bunlar dışında protezlerin ağızda estetik bir görünüm göstermemesi hastaların gülümsemelerinden feragat etmelerine neden oluyor.

Ancak İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği Ve İmplantoloji Merkezi’nde Dr. Dt Eda Akün Protez Ve Estetik Diş Hekimliği Uzmanı kontrolünde ağızda estetik diş protezi uygulaması sağlanıyor. İmplant tedavisinin öncesinde ise hastaların çene kemiğinin kontrol edilmesi son derece önemlidir.

Çene kemiği güçlü olan hastalar direk implant tedavisine alınabilirken çene kemiği kuvvetsiz olan hastalara öncelikle kuvvetlendirme çalışmaları yapılmalıdır. Bu konuda diş kliniği merkezinde Dr. Dt Tolga Gülçiçek Çene Cerrahisi Uzmanı hastaların çene kemiği muayenelerini ve gerektiğinde de kemik nakli çalışmaları yapmaktadır.

Diş Eti Hastalıkları

Periodontal hastalık olarak hekimler arasında tabir edilen halk arasında ise diş eti hastalıkları olarak söylenen bu rahatsızlıklar diş etlerinde meydana gelmiş enfeksiyonlardır. Dişi çevreleyip dokuları etkileyen diş eti hastalıklarının iyileştirilmesi diş eksiklikleri giderme yönteminin başarı ile uygulanmasında gereklidir.

Gingivitis diş eti hastalıklarının başlangıcı olmakta ve genellikle diş etlerinin şişmesi ve kanaması şeklinde kendini göstermektedir. Eğer diş eti hastalıklarına zamanında çözüm bulunursa diş eksikliklerini giderme yöntemi olan implantında daha kolay uygulanmasını sağlayacak ve implant tedavisinden sonra iyileşme süreci daha kısa seyredecektir.

Doç.Dr. Özlem Yücel Periodontoloji (Diş Eti Hastalıkları) Uzmanı İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği Ve İmplantoloji Merkezi’nde hastaların diş eti hastalıklarına en uygun tedavi yöntemini bularak rahatsızlıkların giderilmesinde önemle rol oynamaktadır.